מה חשוב לדעת על מרקטינג אוטומיישן?

מרקטינג אוטומיישן היא מערכת המשתמשת בכלי שיווק אוטומטיים כדי לאחסן ולנתח נתוני לקוחות, למדוד את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים ולקבל החלטות לגבי קמפיינים עתידיים. אוטומציה שיווקית קיימת כבר שנים אך לאחרונה היא אומצה על ידי חברות נוספות על מנת להרחיב את טווח ההגעה שלהן ליעדים וכן לייצר יותר לידים. כלי אוטומציית שיווק המונעים מבינה מלאכותית משמשים חברות כדי להביא יותר יעילות ומיקוד למאמצי השיווק שלהן. כלים אלה משתמשים בנתונים ממקורות מרובים כדי לעזור למשווקים לקבל החלטות לגבי מה עליהם לעשות הלאה.

ייעול מאמצי שיווק

חשוב לדעת כי מרקטינג אוטומיישן זה תהליך ארוך שעוזר לעסקים לנהל את מאמצי השיווק שלהם ולהגדיל את ההכנסות. זהו תהליך שבו תוכנת אוטומציה שיווקית שאוספת נתוני לקוחות, מנתחת אותם ואז שולחת מסרים מותאמים אישית ללקוחות. תוכנת אוטומציה שיווקית היא כלי המשמש בשיווק דיגיטלי למימוש משימות שחוזרות על עצמן. הוא משתמש באלגוריתמים ולמידת מכונה כדי לקבל החלטות על סמך נתונים היסטוריים ולנתח את התנהגות הלקוחות. לאחרונה האוטומציה צברה אחיזה בשוק בשל יכולתה לעזור למשווקים להבין טוב יותר את לקוחותיהם על ידי ניתוח נתונים שנאספו מערוצים שונים כגון מדיה חברתית, ניתוח אתרים, מערכות CRM וכו'. 

סיוע יעיל למשווקים

אוטומציה שיווקית היא מערכת המסייעת למשווקים לבצע אוטומציה בחלק ניכר של תהליך השיווק, כמו ניהול מועדוני לקוחות. זה עוזר בבנייה וניהול של קשרי לקוחות, קמפיינים שיווקיים ועוד. מקרי השימוש באוטומציה שיווקית הם נרחבים. טוב כמעט לכל דבר, החל משיווק בדוא"ל ועד לניהול מדיה חברתית.

חשוב להבין גם כי כלי אוטומציה של שיווק שימושיים לעסקים קטנים עד בינוניים שאין להם את המשאבים או המומחיות לנהל את מסעות הפרסום השיווקיים שלהם. החשיבות של אוטומציה שיווקית היא בכך שהיא עוזרת לחברות להגדיל את המאמצים שלהן ולהגביר את היעילות בנוכחותן המקוונת והשיווקית.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים