סרטים לבתי חולים – מה חשוב לשים לב בהפקת הסרטון?

הסרטון צריך להיות משעשע, אינפורמטיבי ומרתק. זה גם צריך לספק תחושת דחיפות שתגרום לצופה לרצות ללמוד יותר. הסרטון לא צריך להיות ארוך מדי והוא צריך להכיל את המידע החשוב ביותר שדרוש לצופים.

מה חשוב לזכור לגבי הסרטון?

חשוב לזכור שהסרטון צריך להיות מלמד, משעשע ומרתק. זה גם אמור להיות מסוגל למקד לקהל מסוים ולהגיע אליו ביעילות. חשוב לשמור על מותג עם החומרים השיווקיים של בית החולים, לרבות האתר שלהם וערוצי המדיה החברתית. בדרך זו, הם יכולים ליצור סרטון משפיע שימשוך תשומת לב ממטופלים פוטנציאליים. כשזה מגיע להפקת סרטים לבתי חולים, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני תחילת ההפקה. זה כולל את הקהל אליו ממקד הסרטון ואיזה סוג תוכן הוא צריך שיהיו לו כדי שהוא יצליח. 

התאמת הסרטון לקהל:

חשוב להשתמש בקהל המתאים לסרטון מסוים. זה עוזר לעסקים להבין למי לכוון וכיצד הם יוכלו להשפיע על הפרויקט שלהם. לדוגמה, אם המטרה שלכם היא להגיע למבוגרים צעירים, כדאי להפיק סרט קצר עם אקשן מהיר ומוזיקה עתירת אנרגיה. המבוגרים הצעירים האלה יזדהו עם הסרטון וישתפו אותו בפלטפורמות מדיה חברתית כמו טוויטר או אינסטגרם. אם המטרה שלך היא להגיע למטופלים ששוחררו לאחרונה מאשפוז, התוכן של הסרטון עשוי להיות שונה ממה שמישהו שמעולם לא אושפז בחייו.

מטרת הסרטון:

מטרת הסרטון הזה היא לספק למטופל מידע על בית החולים, כגון איך להגיע אליו, אילו שירותים זמינים ומהן שעות הביקור.

על מה חשוב לשים לב בהפקת סרטון לבית חולים?

  •  הפקת סרטוני תדמית צריכים להיות אינפורמטיביים ומרתקים.
  • זה לא צריך להיות ארוך מדי או קצר מדי.
  • זה צריך להיות חזותי ברור שיעזור לצופה להבין על מה אתה מדבר.
גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים