האם כל חנות פיזית צריכה גם חנות באינטרנט?

יש אנשים שאומרים שלכל חנות פיזית צריכה להיות גם חנות מקוונת. אבל זה לא תמיד המצב. זה תלוי בסוג העסק ובמה שהם מנסים למכור.

נכון שכדי להישאר תחרותיים, לעסקים רבים יש גם חנות פיזית וגם חנות מקוונת. הסיבה הנפוצה ביותר לכך היא גורם הנוחות. לקוחות יכולים לקנות מוצרים מבלי לעזוב את בתיהם אם הם משתמשים בחנות מקוונת.

האם כל חנות פיזית צריכה גם חנות באינטרנט? התשובה לשאלה זו היא סובייקטיבית. זה תלוי במידה רבה בסוג החנות ובנישה.

האם הקמת נכס דיגיטלי לחנות פיזית היא הכרחית?

באופן כללי אין צורך לכל חנות פיזית להחזיק ברשותה גם בחנות מקוונת. עם זאת, אם חברה רוצה להגדיל את בסיס הלקוחות שלה ואת טווח ההגעה שלה, אולי כדאי לשקול פתיחת חנות מקוונת.

חנויות פיזיות עדיין יכולות להצליח ללא עמית מקוון. זה אפילו אפשרי עבורם להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם על ידי התמקדות בחוויה בחנות ובשירות לקוחות.

למשל, אם יש לכם חנות בוטיק שמוכרת בגדי מעצבים, אז כדאי להקים חנות מקוונת כי היא תאפשר לכם להגיע ליותר לקוחות ולהגדיל את שולי הרווח שלכם.

מצד שני, אם יש לך חנות נוחות או בית קפה, אז לא כדאי להקים חנות מקוונת כי הלקוחות שלך לא סביר שיקנו את המוצרים שלך באינטרנט.

מהם היתרונות של שילוב חנות פיזית והקמת חנות גם באינטרנט?

היתרונות של חנות פיזית וגם מקוונת הם שהם מספקים סוגים שונים של חוויות קניות ללקוחות. למשל, מי שרוצה לקנות מוצר אך לא רוצה לחכות למחרת יכול לרכוש אותו מהחנות הפיזית ולקבל אותו באותו היום במשלוח בעזרת מערכת המשלוחים של החברה.

לסיכום, בניית חנות וירטואלית על בסיס חנות פיזית שכבר קיימת בנמצא, לא מהווה הכרח למציאות אך כן יכולה להועיל לעסקים אשר יוכלו להרוויח יותר במבחן התוצאה.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים