וורלד 8 – את מי זה יכול לשרת?

אין זה סוד שאנחנו חיים בעידן בו נסיעות לחו"ל, הן חלק מהשגרה שלנו, כמעט על בסיס קבוע. בין אם זה נסיעות נופש לסופשבוע, נסיעות ארוכות יותר עם בני ובנות זוג, ילדים, בני משפחה, חברים, וכן נסיעות עבודה אשר מתבצעות מסיבות כאלה ואחרות מעת לעת. 

בכל פעם כשאנחנו נוסעים לחו"ל, עלינו להתכונן היטב לנסיעה, זאת על מנת שנוכל להפיק ממנה את המיטב ולא נשכח שום דבר חיוני. אומנם חלק מהדברים אנחנו יכולים למצוא גם בחו"ל או לסדר דרך האינטרנט, אך עדיף לצאת מישראל כשכל הדברים מוכנים ומסודרים. למשל, כל מה שקשור לתקשורת. אם אנחנו מעוניינים לקחת איתנו טלפון סלולארי, וסביר להניח שנרצה לעשות זאת בשביל לשמור על קשר עם מי שנשאר בארץ, אזי שעלינו לעשות זאת בצורה מסודרת ונוחה מהארץ. 

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות כרטיס סים וורלד 8, אותו אפשר לרכוש בסניפי בנק ישראל וכן במקומות נוספים שיכולים למכור לנו את הכרטיס על פי הצרכים שלנו. 

מה זה הכרטיס ואת מי הוא יכול לשרת?

כרטיס world 8, הוא כרטיס סים ללא דמי מנוי או התחייבות, אשר מאפשר לנו לנהל שיחות, נכנסות ויוצאות וכן לשלוח ולקבל הודעות, בלמעלה מ-100 מדינות. היתרון של כרטיס זה על פני אופציות סלולר אחרות זו היכולת שלנו להמשיך ולהשתמש בכרטיס גם אחרי שאנחנו חוזרים לארץ ונוסעים ליעד אחר. כלומר, הוא יכול לשרת אותנו גם ביעדים נוספים בעתיד. 

הכרטיס יכול לשרת כל אחד, בפרט את מי שנוסע הרבה לחו"ל ולא מעוניין בכל פעם לרכוש חבילת תקשורת מחברת הסלולר שלו. כך בעזרת כרטיס אחד אפשר לנהל שיחות בכל נסיעה בצורה חופשית.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים