איקומרס

אם יש לכם חנות פיזית, אתם מוגבלים על ידי האזור הגיאוגרפי שאתם יושבים בו. עם אתר מסחר אלקטרוני, כל העולם הוא מגרש המשחקים שלכם. בנוסף, הופעתו של האיקומרס, הסירה כל מגבלה שנותרה בגיאוגרפיה.

איקומרס

קמעונאות פיזית, מונעת על ידי מיתוג ומערכות יחסים. בנוסף לשני המניעים הללו, קמעונאות מקוונת מונעת גם על ידי תנועה ממנועי חיפוש. זה לא דבר יוצא דופן שלקוחות עוקבים אחר קישור בתוצאות מנועי החיפוש ונוחתים באתר מסחר אלקטרוני שמעולם לא שמעו עליו. 

מקור תנועה נוסף זה, יכול להיות נקודת המפנה עבור חלק מעסקי מסחר אלקטרוני. מכירה רשתית דרך אתר אינטרנט – האיקומרס – הוא חובה עבור כל עסק שרוצה להתפתח ולהתקדם בעולם הגלובלי ולהגיע לכמה שיותר לקוחות.

עלויות נמוכות יותר

אחד היתרונות המוחשיים ביותר של הקמת חנות אינטרנטית עבור מסחר אלקטרוני הוא העלות המופחתת. חלק מהעלויות המופחתות הללו, יכול להתגלגל ללקוחות בצורה של מחירים מוזלים. הנה כמה מהדרכים שבהן ניתן להפחית עלויות באמצעות מסחר אלקטרוני:

פרסום ושיווק: תנועה אורגנית של מנועי חיפוש, תשלום לפי קליק ותעבורת מדיה חברתית הם חלק מערוצי הפרסום שיכולים להיות חסכוניים.

כוח אדם: האוטומציה של קופה, חיוב, תשלומים, ניהול מלאי ותהליכים תפעוליים אחרים, מורידה את מספר העובדים הנדרשים להפעלת מערך מסחר אלקטרוני.

נדל"ן: סוחר בעזרת איקומרס, אינו זקוק למיקום פיזי בולט.

אתר את המוצר מהר יותר

כבר לא מדובר בדחיפה של עגלת קניות למעבר הנכון או בחיפוש אחר המוצר הרצוי. באתר מסחר אלקטרוני, הלקוחות יכולים ללחוץ על ניווט אינטואיטיבי או להשתמש בתיבת חיפוש כדי לצמצם את חיפוש המוצרים שלהם באופן מיידי. 

אלה ועוד יתרונות רבים קיימים באיקומרס ואם אתם רוצים להצליח יותר, בנו לעצמכם חנות אונליין.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים