כניסה להייטק – מה נדרש בשביל להשתלב בהייטק?

החלום של לא מעט צעירים וצעירות בעולם בכלל ובפרט בישראל, הוא להשתלב בעולם ההייטק. אנחנו קוראים ושומעים את החדשות ויודעים, בהייטק יש תנאי שכר גבוהים, תנאי עבודה טובים ובתפקידים מסוימים אפשר גם להבטיח שרידות לאורך זמן. לכן הרבה מאוד צעירים וצעירות מעוניינים ללמוד מקצוע שיכניס אותם לעולם ההייטק, וכן ישנם לא מעט מבוגרים שמוכנים לעשות את השינוי, הסבה, בשביל להיכנס לעולם זה. 

כניסה להייטק היא לא מורכבת כל כך כפי שזה נדמה. נכון שבשביל שהכניסה תהיה חלקה ומהירה, אנחנו צריכים ללמוד מקצועות שונים שיכולים לעזור לנו בכך, אך, לשמחתנו ישנם לא מעט קורסים שיכולים לעזור כאשר הבולט ביניהם הוא קורס בודק תוכנה אונליין, וכן אנחנו יכולים למצוא לא מעט נישות מסוימות דרכן יש לנו אפשרות להשתלב בעולם ההייטק. זו אחת הסיבות מדוע אנחנו יכולים לעשות את זה בצורה יחסית פשוטה. 

עם זאת, ישנן תכונות אופי שעלינו לסגל בשביל שנהיה מסוגלים לא רק להיכנס אלא גם לשרוד בעולם הזה. 

מה נדרש בשביל להיכנס לעולם ההייטק

ראשית, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לעבוד שעות ארוכות, לעיתים שעות לא מקובלות, ולהראות מוכנות שאנחנו יכולים לספק את התוצר שמצפים מאיתנו. 

שנית, אנחנו צריכים להיות מוכנים ללמוד דברים חדשים, גם אם נדמה לנו שמדובר בדברים שאינם חיוניים או אינם בהכרח משמעותיים. להבין במושגים הקיימים מה זה QA , מה המשמעות של להיות בודק תוכנה ומהי אוטומציה.

שלישית, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לעבוד בצוות וכן להיות מסוגלים לעבוד לבד, בין אם זה בבית ובין אם זה במשרד. בפרט אם אנחנו מבצעים עבודות עבור לקוחות חיצוניים. 

ארבע, חשוב שאנחנו נבין בדיוק מה המטרה של בית העסק ששכר את השירות שלנו, מה בדיוק הוא מצפה מאיתנו ומה אנחנו אמורים לתת לו בשביל שהוא יוכל להשתמש בכך. 

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים