איך נראה פרויקט בבלי

הסיבה בגינה רבים בוחרים ללכת על האפשרות להשתכן בפארק בבלי נובעת בעיקרה מהרצון לשלב בין העיר ובין האווירה הפסטורלית של טבע ועצים. לא מדובר ממש על מושב כמו שאנחנו מכירים בישראל כי אם על הווי שמשקף במידה הקרובה ביותר את ניו יורק בנקודה המתחברת בין העיר הסואנת ובין הסנטרל פארק.

הרעיון שהוביל את המעצבת והאדריכלית של הפרויקט, גל נאור, הוא לנסות ולמצוא את המשיק בין תל אביב וניו יורק. שכן תל אביב, כיאה לעיר שעיקר הבניה שלה נעשה בשנות החמישים, משקפת תפיסת עולם שהייתה רווחת בישראל בשנים הללו והושפעה בעיקר מהתפיסות הקומוניסטיות מהן הושפעו מנהיגי המדינה באותן שנים. עיקר הבניה בתל אביב עוד מבוססת על שיכונים המחוברים ביחד ויוצרים מרקם אורגני, אחיד, שמזכיר את שיכוני הפועלים שהיו רווחים באותה עת.

היום, במאה העשרים ואחת, אנחנו כמובן מחפשים משהו אחר לחלוטין ובזכות כך נוצר לו פרויקט פארק בבלי.

אז איך נראה הפרויקט הלכה למעשה

הפרויקט כולו מורכב ממגדלים מעוצבים המספקים את כל מה שמגדלי יוקרה יכולים להציע. החל ממרכז מסחרי איכותי ועד למרחבים המיועדים לריצה ולרכיבה על אופניים. שכן בתוך הפארק אפשר ממש למצוא כמו חורש טבעי המבוסס ברובו על היתרון של החיבור בין פארק בבלי ובין פארק הירקון הנפלא, היפה כל כך שממוקם סמוך לפרויקט המרהיב.

בפרויקט תוכלו למצוא דירות בנות מפלס אחד, בנות שני מפלסים ובכל פעם תוכלו לקבל חלוקה קצת אחרת של השטח, מה שהוא כמובן חשוב כאשר מדובר על פרויקט המכיל בין 34 קומות ועד 44 קומות שצריכות לספק לכל לקוח ולכל דייר בדיוק את מה שהוא מחפש.

אין ספק שכזו מציאה, חיבור בין תל אביב ופסטורליה שקטה, לא תמצאו בשום מקום אחר.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים