קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם הוא סוג ספציפי של שיווק, מה שמרמז על המרת פוסטים וסטוריז באינסטגרם רגילים לפוסטים בתשלום. לפרסומים הללו, יש היקף חשיפה ומעורבות גבוהים יותר והם עובדים נהדרים להגברת המודעות והנראות למותג שלכם.

קידום באינסטגרם

אם אתם רוצים להעלות את המודעות למותג שלכם, קידום באינסטגרם הוא חובה לעסק שלכם. הרשת החברתית הזו, צברה למעלה ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, ו- 90% מהם עוקבים אחרי חשבון עסקי אחד לפחות.

יתרון גדול בקידום באינסטגרם

סיבה נוספת לעשות שימוש בקידום באינסטגרם, היא ההזדמנות לבנות קשרים הדוקים עם הלקוחות שלכם.

משתמשי אינסטגרם, עוסקים באופן פעיל במותגים באינטרנט – שיעור המעורבות הממוצע ברשת חברתית זו הוא 1.6% לפוסט. לשם השוואה, בפייסבוק ובטוויטר, שיעורים אלו הם 0.09% ו-0.048%. יתר על כן, קידום באינסטגרם יכול לעורר צמיחה במכירות.

77% מהצרכנים, נוטים יותר לקנות ממותג אם הם עוקבים אחריו ברשתות החברתיות – 65% קונים ממותג לאחר שראו אותו באינסטגרם.

כדאיות הפרסום ברשת

כדאי להשקיע בקידום בתשלום באינסטגרם, במיוחד אם המטרה שלכם היא להגביר את המודעות למותג ואת שיעור המעורבות שלכם. מעבר לזה, המכירות וההחזר על ההשקעה של המותג שלכם, עשויים להפיק תועלת גם מהנוכחות שלכם באינסטגרם.

קידום סטוריז והדגשים באינסטגרם

אפשרות קידום באינסטגרם, מאפשרת להמיר פוסטים רגילים לפוסטים ממומנים. השינוי הזה, מביא לקומץ יתרונות, כמו ההזדמנות להגיע לקהל רחב יותר, להפוך את התוכן שלכם לגלוי יותר ולהוסיף קריאות לפעולה (CTA).

קידום חדשני ומניב תוצאות

על ידי קניית עוקבים וקידום באינסטגרם – אתם מקדמים את התוכן שלכם באופן שלא תוכלו לעשות בשום פלטפורמה אחרת. מעבר לזה, תוכלו לשתף פעולה עם משפיענים כדי ליצור ולפרסם תוכן בפרופילים שלהם.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים