כרטיס ביקור דיגיטלי או מודפס – מה עדיף?

כרטיסי ביקור מהווים את קו הפרסום והשיווק הראשוני שלכם, כאשר אתם נפגשים פנים מול פנים, במציאות הפיזית או המקוונת, עם כל אדם לו אתם מעוניינים לתת שירות או להצהיר את מעמדכם ומקצועכם. הם מהווים חלק חשוב בתקשורת הבין אישית ונותנים לכם מפתח להזניק את העסק שלכם עם כל לקוח פוטנציאלי שאתם פוגשים.

בעת האחרונה בה האינטרנט שולט בכל, נשאלת השאלה היכן כדאי להשקיע ולפרסם את עצמכם – באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי חדשני או מודפס בדרך המסורתית? לכאן ולכאן יש יתרונות.

יתרונות וחסרונות של כרטיס ביקור פיסי מודפס

נתינת כרטיס ביקור לאדם שמולכם יותר את הרושם הראשוני והמפגש האישי הראשון ביניכם ובין הלקוח הפוטנציאלי. מלבד נתינת הכרטיס אתם יכולים להרחיב טיפה על עצמכם ולהדגיש לו שוב ושוב את שמכם, תחום העיסוק המקצועי שלכם ומספר הטלפון או ההתקשרות.

המפגש המסורתי הבין אישי במציאות הממשית מעניקה לכם יתרון של שביית הלקוח בידכם, מבחינה פסיכולוגית קשה יותר לסרב להצעה שמופנית כלפי אדם במציאות מאשר לעומת הצעה באונליין.

עם זאת, יש בכרטיסי ביקור מודפסים הגבלות שיש לקחת בחשבון – אתם מוגבלים בהוצאה שלהם, כלומר כל פעם תצטרכו להדפיס כמויות מחדש, תצטרכו להשקיע זמן וכסף לפרסם אותם ולתת אותם לאנשים פיזית, ובמידה ותצטרכו לשנות פרטי התקשרות תצטרכו לעשות הזמנה חדשה, כשכל הערימה הקודמת לא רלוונטית.

יתרונות וחסרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

אתם יכולים להנפיק כמה כרטיסים שאתם רוצים בצורה מקוונת ללא תשלום על הדפסה ושילוח. אפשר לצרף את כרטיס הביקור לכל לינק (קישור) באימייל או ברשתות החברתיות ללא צורך לטרוח ולהגיע עד האדם ספציפי. בלחיצת כפתור אחת תוכלו לשלוח כמות אדירה של כרטיסי ביקור לנמענים רבים. 

רוצים לבצע שינוי? אין שום בעיה. אך יחד עם זאת, החסרונות כאן זה שחסר המפגש הבין אישי שיכול לשבות את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם בשיחה אישית פנים מול פנים.

תוכלו לבחור גם להנפיק כרטיסי ביקור מודפסים וגם דיגיטליים כך שאתם זוכים בכל היתרונות. ראו כאן כרטיס ביקור דיגיטלי דוגמאות!

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים