לימודי בניית אתרים לילדים – מהן הדרכים ללמוד כיום?

כיום, העולם שלנו נשלט על ידי הטכנולוגיה, ולילדים יש יותר הזדמנויות מאי פעם להיות מעורבים בעולם האינטרנטי, לבנות אותו ולהשפיע עליו. אחת הדרכים הבסיסיות והמהנות ביותר ללמד ילד את הטכנולוגיה העכשווית זה ללמד אותו ליצור אתר בכוחות עצמו. אם אי פעם אתם בעצמכם פרסמתם פוסט בבלוג, העליתם סרטון לערוץ שלכם או יצרתם יצירת אמנות בגלריה שלכם, אז אתם יכולים להבין עד כמה זה מיוחד עבור הילד ליצור משהו שלם מאפס בסביבה המקוונת.

איך ילדים יכולים לבנות אתרים היום?

ראשית, הילד צריך להבין את העקרונות הבסיסיים עליהם עובד האינטרנט ודפי האתרים. אחרי שלומדים את המבואות ברמה בסיסית ופשוטה, צריך לחשוב על כלים באמצעותם ניתן ללמד את הילד את שפת הקוד או התוכנה דרכה הוא יוכל ליצור את האתר. למעשה, אפשר ללמד את הילד בשני אופנים – ילד יכול ללמוד את עקרונות שפת javascript , עיצוב CSS וקובץ התגיות html, ולעומת זאת הוא יוכל לבנות הכל באמצעות תוכנה ייחודית לבניית אתרים. למרות שהשיטה הראשונה יותר מומלצת כי היא מכינה את הילד לעולם האמיתי ומקנה לו הבנה בשפות תכנות, השיטה השנייה יותר קלה, פשוטה ומהירה. תעשו את השיקול שלכם יחד עם הילד.

למה ללמד את הילדים שלנו לבנות אתרים?

בניית אתרים זו מיומנות פופולרית ביותר שנעשה בה שימוש נרחב בכל עולם ההייטק. כמעט בכל מקום עבודה או חברה שמבוגרים עובדים בה, נדרשות יכולות כתיבת קוד לבניית אתרים, בעיקר javascript, שכן לכל מוצר, עסק או חברה יש אתר אינטרנט מתוחזקת. כיום ניתן להירשם לקורס בניית אתרים לילדים  כבר מגיל מוקדם. קורס בניית אתרים יעניק לילדכם אפשרות כניסה לעולם מרהיב ושלם של אפשרויות בלתי מוגבלות. הם ישמחו לבנות אתר שיהיה רק שלהם בכוחות עצמכם.

 

למידע נוסף בנושא היכנסו לאתר https://www.leaplearner.co.il/

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים