5 דרכים בסיסיות לשווק את העסק שלך בדיגיטל

היום כל חברה, ארגון או איש מקצוע יודע – ללא שיווק דיגיטל העסק שלכם מפגר מאחורה לעומת עסקים אחרים שכבר יודעים את הנוסחה להצלחה. בעידן בו כולם מחוברים לרשת וצוברים בהמוניהם את ערוצי המדיה השונים, זה קריטי שגם לכם תהיה נוכחות שיווקית במקומות הללו. לא כל איש מקצוע יודע איך לשווק את עצמו בזירת הדיגיטל, בטח שלא ברמה יעילה, וגם אם כן – הרי שאין לו זמן ופנאי להתעסק עם זה. לכן, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של משווק דיגיטלי מקצועי שיודע איך לפרסם את שמכם והמוניטין שלכם בצורה נכונה או לכל הפחות להירשם לקורס שיווק אינטרנטי כדי שתוכלו לעשות זאת בעצמכם.

למידע על קורס שיווק גרילה לחצו על הלינק 

פחות אתר, יותר רשתות חברתיות 

אתר פחות קונה, היום יותר הולך שיווק דרך רשתות חברתיות, אז נסו להשקיע יותר שם. חשוב מאוד לשמור על נוכחות בכמה ערוצי מדיה חברתית במקביל– יוטוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד. 

עצה שניה- לנהל שיחות עם אנשים

אינטראקציה אנושית היא שם המשחק. אתם חייבים להיות מסוגלים לתת מענה לצרכים ו/או לתסכולים של אנשים ו/או לקוחות לגבי העסק או התחום שלכם. נטוורקינג היא מילת מפתח המציינת את היכולת של אנשים להיכנס לתחומים עסקיים שהם רוצים בזכות קשרים עם חברים או מכרים. נצלו את זה.

מנפו את המותג שלכם

תמיד תדברו טוב על מותג שלכם ותמיד תדאגו לייצגו בצורה בולטת, מושכת ומעניינת. ודאו שיש לכם סיפור לספר ללקוחות. חשוב מאוד כבר בהתחלה לבנות אמון. 

ייצגו גם את עצמכם

לקוחות פוטנציאליים קוראים סיפורים אישיים על הבעלים של המוצר, וכשיש הזדהות זה קונה. אנשים שנכנסים לאתר שלכם בלשונית "אודות" על מנת לברר איך כל העסק התחיל. אל תסתפקו בשתי שורות עמומות. מתן מגע אישי יכול למשוך לקוחות לרכוש את המוצר.

להיות עקביים כל הזמן

אנשים צריכים לזהות את המותג שלכם ולא משנה באיזו פלטפורמה, לכן הקפידו על נראות אחידה לכל אורך הדרך בכל הערוצים. לוגו, צבעים, צלילים ואפילו פרצופים מוכרים ומשפטי מחץ קבועים.

 

למידע נוסף על דרכים בסיסיות לשיווק העסק היכנסו לאתר https://benharosh.com/ 

 

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים