5 טיפים לפני שתתחילו לימוד תכנות

בעוד מספר הנרשמים לאוניברסיטאות נמצא בירידה, מספר הנרשמים לקורסי תכנות איכותיים נמצא בעליה. אבל לפני שאתם נרשמים או מתחילים לימודי תכנות, כדאי שתשימו לב לחמשת הטיפים הבאים. 

  1. תשוקה לתחום 

אם אתם רוצים להתחיל לימוד תכנות רק בגלל המשכורות בהייטק, עצרו וחישבו. מדובר בתחום מאתגר, עדכני, עם הרבה עניין בעבודה. ברור שהמשכורות גבוהות, אבל כדי להצליח יש צורך בתשוקה לתחום. אם אתם רוצים לפתח בעזרת מחשבים, אם אתם אוהבים חשיבה לוגית ואוהבים אתגרים, זה התחום שלכם וזה הקורס בשבילכם. 

  1. ידע באנלית 

אף אחד לא צריך לקרוא שייקספיר בשפת המקור, על מנת להיות מתכנת מצוין. יחד עם זאת, לימוד תכנות מחייב ידע בלתי מבוטל בשפה האנגלית. זו השפה שבה כותבים את הקוד וזו השפה שבה כתובה הספרות המקצועית בתחום. כך שבסיכומו של דבר, לפני שתתחילו לימוד תכנות חשוב שיהיה לכם ידע מספק באנגלית (ברמה הטכנית, לפחות). 

  1. בררו לגבי הסילבוס של הלימודים 

קורסים בתכנות יש לא מעט, כמו קורס JavaScript וקורסים אחרים, אך לא כולם יציבו אתכם במקום שבו אתם רוצים להיות. לפני שתתחילו לימוד תכנות, עיינו וקראו היטב את הסילבוס של הלימודים. רק כאשר תיווכחו לדעת שהתכנים מקיפים ושהם מכינים היטב לדרישות שוק העבודה הנוכחי, תשיגו את התוצאה שאתם רוצים. 

  1. בררו מיהם המורים 

לפני שתתחילו ללמוד, בדקו מיהם המורים בבית הספר לתכנות. בדקו מי הקים את בית הספר, מהו הניסיון והרקע. כשהמורים טובים, איכות הלימודים תהיה גבוהה ותקבלו את כל הידע שאתם צריכים. 

  1. היו מוכנים להשקיע 

לימוד תכנות בצורה מעמיקה מחייב השקעה של זמן ומאמץ. אם אתם מוכנים להשקיע ולתת את כל כולכם, בעוד כמה חודשים תוכלו להשתלב בהייטק על סמך הידע שקיבלתם.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים