איפה הכי כדאי ללמוד בדיקות תוכנה(QA)?

אחד מתחומי הלימוד הפופולאריים ביותר, ללא צל של ספק, הן בדיקות תוכנה. מדובר על תחום שזוכה להצלחה גדולה, בין היתר בזכות העובדה שאי אפשר לפתח תוכנה ולהוציא אותה לשוק, מבלי לעשות בדיקות מקדימות שבוחנות היטב האם התוכנה עונה על הדרישות, האם המפרט הטכני שנקבע עבורה קיים ופועל כמו שצריך והאם כל הפונקציות בתוכנה מתקיימות בצורה אופטימאלית, ללא באגים. 

בשביל לעסוק בתחום של בודק תוכנה, אנחנו צריכים ללמוד את התחום באופן מקצועי. אין לנו אפשרות לעסוק בו אם אנחנו לא למדנו את הנושא היטב במסגרת קורס מקצועי, במהלכו אנחנו יכולים לקבל את כל הידע המעשי והתיאורטי בתחום. 

השאלה הנשאלת היא, איפה בדיוק אנחנו יכולים ללמוד את התחום. איפה משתלם לנו ללמוד בדיקות תוכנה. באופן טבעי, ישנם לא מעט מוסדות לימוד אשר מלמדים תחום זה, בין אם מדובר במסגרות ספציפיות ובין אם מדובר במסגרות כלליות, אשר בין שאר התחומים אותם ניתן ללמוד, אפשר למצוא גם מסגרת של לימודי תוכנה. 

איפה משתלם ללמוד בדיקת תוכנה?

ראשית, חשוב לעשות זאת במקום מוכר, ידוע, מקום עם מוניטין ושם טוב. כך, אם אנחנו נרצה למצוא עבודה בתחום, סביר להניח שיהיה לנו הרבה יותר קל ופשוט לעשות זאת, אם נציג תעודה מאותו מוסד. 

שנית, חשוב לעשות את הקורס במקום בו יש מרצים איכותיים, בעלי ניסיון וידע מעשי ותיאורטי, וכן במקום בו יש תוכנית לימודים איכותית שכוללת את כל מה שנדרש בשביל להבין את התחום, וכמובן בשביל לעסוק בו בצורה אופטימאלית. 

שלישית, חשוב ללמוד במקום שיש עליו המלצות, חוות דעת חיוביות, לא רק בהקשר שקשורים ספציפית ללימודים אלא גם בהקשרים של תנאים ושירות. כדאי לקרוא מידע נוסף בנושא קורס QA באתר QAMasters.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים