המדריך לבניית קישורים

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג המלצות לאתר שלכם היא באמצעות בניית קישורים בצורה יזומה. אז נכון, גוגל לא אוהבת את זה, אולם כל המקדמים בארץ ובעולם יוזמים את הקישורים לטובת קידום הלקוחות שלכם ולכן צריך לעשות זאת בצורה חכמה ומושכלת. אז אם יש לכם שאלות בנוגע לבניית קישורים אנא שמרו עליהן לרגע קרוב לחזה. קראו את המדריך הזה ואם יהיו לכם עדיין שאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בנושא.

מהו פרופיל קישורים:

פרופיל קישורים הוא השם הכולל למגוון הקישורים שנקשר מהרשת אל האתר שלנו או של האתר המקודם. פרופיל זה צריך להיות עם קישורים מגוונים ממקורות שונים, קישורים היוצאים מאנקורים שונים ובכלל כאלה שמקשרים לעמודים שונים ובצורה שונה. ככל שהוא יהיה יותר מגוון כך הוא יראה יותר טבעי וזו האומנות למעשה.

איכות הקישורים יותר חשובה מהכמות – אבל:

כיום איכות הקישורים הרבה יותר חשוב מכמות הקישורים. למעשה מי שישקיע בקניית קישורים זולים או ספאמיים האתר שלו יינזק ולא יתקדם בגוגל. אנו שמים סייג ונאמר שחשוב לגוון גם באיכות הקישורים. כלומר זה לא טבעי שרק אתרים גדולים ומובילים עם מיליוני גולשים יקשרו אלינו.. צריך גם קישורים פחות איכותיים שיקשרו אלינו אבל כמובן בצורה טבעית, מתוך מאמר ולא מתפריט צדדי ולא קישורים חבויים או קישורי ספאם למיניהם. כמו כן לא לקנות אלף קישורים בכמה דולרים כי אלה בדיוק הקישורים שמזיקים.

איך להוציא את הקישור לאתר שלנו?

כאשר אנו מקשרים ממקור אחר לאתר שלנו כדאי שהקישור יראה טבעי ככל האפשר ושגם פרופיל הקישורים שלנו יהיה מגוון וטבעי ככל האפשר. כלומר מדי פעם להוציא את הקישור בצורת כתובת הURL של האתר, לעתים לקשר לדף הבית מתוך ביטוי מפתח ולעתים מביטוי אחר כמו שם האתר או אפילו משפט מסוים. להשתדל לפזר את הקישורים גם לעמודים פנימיים ולא רק לעמוד הבית כדי שגם זה יראה יותר טבעי. אם תהליכים אלו נראים מעט מורכבים לביצוע, מומלץ לפנות אל חברה לקידום אורגני בגוגל שתוכל לעשות זאת עבורכם.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים