נקודות חשובות על SSO ועל ניהולן נכון

כיום ארגונים רבים עוברים תהליך של שינוי ומכניסים את הקדמה לתהליכי ניהול העבודה שלהם. אחד מדרכי ניהול הנתונים והמידע הבולטת ביותר היא השימוש בענן אשר מאפשר גישה לכל המידע הקיים בארגון מכל מכיר ומכל מקום. אמנם מדובר ביתרון משמעותי בכל הנוגע לעבודה אך מצד שני השימוש ביישומי הענן מעורר חשש גבוה לבעיות רבות באבטחת המידע. על מנת לתת יתרון לבעיה זאת קיימת האפשרות להשתמש במערכת SSO.

מהי מערכת SSO ומהו תפקידה?

מערכת יישומי הענן הינה מערכת אשר מספקת לעובדיה גישה למגוון רחב של סוגי מידע הקשורים בארגון וזאת בהתאם לדרגה והצורך של כל עובד ועוד. למערכת יתרונות רבים שכן היא מאפשרת עבודה קלה ונוחה יותר מכל מקום והן מכל מכשיר בין אם מדובר במחשב ובין אם מדובר בטלפון חכם. אך למרות היתרונות קיים חשש תמידי כי המערכת יכולה להיפרץ בכל רגע נתון. 

מערכת SSO הינה מערכת אשר מטרתה לספק את ההגנה הנדרשת בעת השימוש ביישומי הענן. היא מספקת עבור העובדים נקודת גישה בודדת עבור כל היישומים ומאפשרת להם חוויית עבודה נוחה יותר שכן הם נדרשים לזכור סיסמה אחת בלבד. בדרך את ניתן לשמור על רמת אבטחה גבוהה יותר. ישנם מגוון רחב של חברות המספקות שירותי אבטחה מסוג SSO וחשוב לעשות סקר שוק כולל טרם בחירת החברה שתלווה אתכם.

SSO  לארגון שלכם

השינויים הרבים שחלו בעולם בשנים האחרונוות הביאו גם לשינויים בצורת העבודה שלנו. כיום אנו יכולים לקבל גישה לכל המידע הקשור בעבודתנו בכל מקופם ובכל רגע נתון. על מנת לשמר את המערכת ולאפשר לה לעבוד ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר חשוב להתקין מערכת SSO אשר תאפשר לכם לדעת כי המידע שלכם בטוח ולא מגיע לידיים הלא נכונות.

פרטים נוספים באתר: http://cloudcom.co.il/

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים