פלייסטיישן 5 – כל מה שצריך לדעת

אם גם אתם חובבי גיימינג אתם בוודאי מתרגשים לנוכחי היציאה לאוויר של פלייסטיישן 5 לפני כמה חודשים בלבד. הקונסולה החדשה של סוני הבטיחה הרבה וגם קיימה. עם מעבד וכרטיס גרפי חזקים מתמיד, זיכרון גדול יותר ויכולות מתקדמות יותר הקונסולה ללא ספק מדברת בעד עצמה וזו  לשיגעון סביבה. בנובמבר 2020 הקונסולה החלה להימכר ברחבי הארץ על ידי המשווקים המורשים ומחירה בין על כ-2000-2500 ₪ לערך תלוי במשווק ובגרסה של הקונסולה.

מהם השינויים העיקריים מגרסאות קודמות?

בעלי החברה היפנית אמרו כבר לא פעם שזה לא יהיה פייר להשוות את הקונסולה החדשה לאלה הישנות אולם אם נוכל לשים את האצבע על כמה נקודות עיקריות נדבר על: עיצוב עתידני מרשים ומהודר, מעבד חזק יותר של 8 ליבות. המעבד מתבסס על טכנולוגיית ZEN2 של AMD, בדומה שמה שעשתה מייקרוסופט עם האקס בוקס החדש שלה. לקונסולה זיכרון SSD גדול יותר מהגרסה הקודמת והיא כוללת גם כרטיס גרפי מתקדם, סאונד איכותי יותר ואיכות ספרייה של עד 8K.

אולי יעניין אתכם גם: תיקון פלייסטיישן 4

מנוי לספריית משחקים ומשחקים מתקדמים:

סוני מציעה למנויים מסלול PS PLUS שהוא מנוי המאפשר לאנשים בין היתר ליהנות ממגוון משחקים הנמצאים בספרייה ואפשריים להורדה מדי חודש. כמובן לצד משחקים אלו תוכלו לרכוש משחקים בנפרד כאשר כבר לא מעט משחקים החלו להסעיר את הגיימרים וגם הצרכנים הממוצעים, החל מגוד אוף וור רגנרוק דרך משחקים כמו ספיידר, דדלופ, קול דוור, לגאסי, הוגווארטס ועוד.

לסיכום; פלייסטיישן 5 היא ללא ספק אחת ההבטחות הטובות ביותר בתחום הגיימינג לשנת 2021 וצפויה לשנות את פני המשחק תרתי משמע בשנים הקרובות. אם עדיין אין לכם את הקונסולה המרשימה הזו זה הזמן לנצל את התחרות והמבצעים בשוק ולרכוש אותה.

נכתב בשיתוף אתר https://www.anyfix.co.il/

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים