עיצוב לוגו ותהליך מיתוג לעסקים קטנים

כל עסק זקוק למיתוג. בעולם כה תחרותי אין דרך אחרת חוץ מאשר לבלוט. התחרות נמצאת אצל כולם – גם אצל חברות הענק וגם בקרב עסקים קטנים. זה לא משנה מתי פתחתם את העסק, אם יש לעסק שלכם וותק או לא – גם עסק חדש יכול להצליח מאוד וגם עסק וותיק יכול ליפול. מה שחשוב הוא שיהיה לכם מוצר טוב, שירות טוב ושיווק טוב. המיתוג הוא בעצם תחילתו של השיווק של העסק, מאחר והוא הדבר הראשון שהלקוח שלכם רואה כשנתקל בעסק שלכם. הלוגו שלכם אמור להעביר את המסרים של העסק – הוא אמור להעביר אינפורמציה אך בו בזמן גם רגשות, ערכים ואווירה. לוגו שאינו עוצב באופן מקצועי גם נראה כך, גם בעיני אנשים שלא מבינים יותר מידי בעיצוב. ולכן, חשוב מיתוג חשוב לעשות אצל מקצוענים. אם אין לכם רקע בתוכנות גרפיות והבנה בעיצוב גרפי לא כדאי לנסות לבד. וגם, לא כדאי לתת לחבר שקצת משחק עם התוכנות לעצב לכם את הלוגו. כי בסוף, זו הנראות של העסק שלכם, והיא לא יכולה להיות בינונית.

כבר לא חייבים לשלם כל כך הרבה עבור עיצוב לוגו.

תהליכים ארוכים, יקרים ומייגעים מול מעצבים? לא בהכרח. ישנן חברות המציעות עיצוב לוגו לעסק במחירים משתלמים שלא יקרעו לכם את הכיס. כן, זה אפשרי, בתנאי שאתם יודעים פחות או יותר מה הכיוון של הלוגו שלכם. בלוגו 24 למשל תוכלו להזמין לוגו באופן פשוט ומהיר דרך האתר באמצעות מענה על כמה שאלות בסיסיות עבור הלוגו שלכם. מדובר במעצבים מעולים ובעלי ניסיון רב. ניתן לראות באתר שלכם עבודות ולהתרשם.

ומה עם מיתוג?

הלוגו מהווה את הבסיס למיתוג עסקים אבל ברוב המקרים לא מספיק שיש רק לוגו. שהרי כל עסק צריך גם נראות בשטח, זאת באמצעות כרטיס ביקור שניתן לחלב לספקים, לקוחות, אנשי שיווק ועוד. כרטיס ביקור שכזה חייב להיות מעוצב באותה שפה שבה עוצב הלוגו ולכן כדאי שמי שמעצב לכם את הלוגו יעצב לכם גם תוצרים נוספים כשכרטיס ביקור הוא אחד מהם. ומה עוד? חתימה ממותגת למייל – כדי שתוכלו לשלוח מיילים שיראו מקצועיים יותר, ולא שנשלחו על ידי בן אדם פרטי. אותו הדבר גם לגבי דף לוגו ממותג עבור העסק שלכם, עבור שליחת מסמכים מטעם העסק. וכמובן, תמונת פרופיל ותמונת קאבר עבור הפייסבוק העסקי. מצאנו שגם חבילות המיתוג יכולות להגיע לאלפי שקלים ולכן גם כאן אנחנו ממליצים לבדוק את לוגו 24 שמציעים חבילות מיתוג במחירים הוגנים ומשתלמים.

תיק עבודות זה חשוב

רגע לפני שאתם סוגרים עם מעצב או חברת מיתוג – בדקו את תיק העבודות שלהם – האם הלוגואים שעיצבו לטעמכם? האם העסקים שעיצבו דרכם ממליצים עליהם? אלו דברים שחשוב לבדוק לפני שמתבצעת העסקה.

בהצלחה!

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים