כל היתרונות של מרכזיה בענן

מרכזיה בענן יתרונה בעצם בכך שהיא מרכזת את כל התקשורת והטלפוניה של הארגון. היא מרכזת את הכל במקום אחד בצורה יעילה ופשוטה לשימוש. המרכזיה מאפשרת לעסק שלכם לתת שירות, לקבל ולהוציא שיחות מכל מקום. תוכלו לנתח את השיחות, לרכז שיחות, לנתב שיחות ביעילות ולאפשר לעובדים שלכם לעבוד מהבית או מהמשרד – בצורה גמישה.

מה מאפשרת המרכזיה?

מרכזיה וירטואלית בענן מאפשרת מאפשרת לנתב את השיחות הנכנסות, לחסוך זמני המתנה ללקוחות, לרכז חיוג מטלפונים מקומיים ובינלאומיים, להסתנכרן עם מערכת הCRM שלכם לתיעוד שיחות ולשיפור איכות השיחות של אנשי המכירות הטלפוניים ושל מוקד תמיכת הלקוחות.

איסוף וניתוח המידע

המרכזיה מאפשרת לכם גם לתעד שיחות, לשלוף בקלות הסיטוריית שיחות, לתעד פעולות ולנתח זמני שיחות בשעות היממה השונות.

להתקין בצורה פשוטה

עסקים רבים חוששים מפני המעבר למרכזיה משום שהוא ידרוש זמן למידה ארוך מהעובדים, יפגע בשירות השוטף ויביא לתקלות של "חבלי לידה". הטכנולוגיות כיום מאפשרות לכם להתקין מרכזיה וירטואלית שהיא מאוד ידידותית ללימוד ולא תביא לתקלות תוך כדי העבודה השוטפת. מרכזיות חדישות דורשות זמן למידה קצר והן מאוד אינטואיטיביות לשימוש.

רמת אבטחה

מרכזית בענן תאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שכל המידע שנצבר בה הוא מוגן ומאובטח. למרכזיות ענן ישנו שירות תמיכה שיטפל בכל תקלה.

לעבוד מרחוק

הצורך בעבודה מרחוק גבר מאוד בשנים האחרונות ולכן מרכזיה בענן מאפשרת לארגון שלכם פתרון אידיאלי במקרה הזה והוא להוציא ולקבל שיחות, ולבצע בקרה וניתוב של השיחות ללא תלות במיקום הפיזי, וללא תלות בהם העובדים עובדים מהבית או מהמשרד.

 

אין מה לחשוש ממעבר למרכזיה בענן או שירותי מחשוב בענן. אין צורך להפסיק את העבודה השוטפת ולהפסיד שעות טיפול בלקוחות יקרים.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים