אילו סוגי קמפיינים יש בגוגל אדס?

פרסום בגוגל אדוורדס הוא כיום אופציה זמינה, יעילה ואפילו חסכונית במקרים לא מעטים. התועלת המובהקת של הפרסום הזה הוא בהיותו מדיד ומותאם היטב לקהל היעד ולגם לתקציב של המפרסם. כלומר, קל לצאת בקמפיין ממוקד מטרה ומדויק ביותר – קמפיין כזה שהעלות שלו צפויה מראש והוא עתיד לקצור את ההישגים הרצויים. כל זה נכון אם יודעים איך לעבוד עם המערכת וכיצד לבחור היטב את סוג הקמפיין. יש מי שאולי מסוגל לעשות את התהליך בעצמו, אבל מרבית הלקוחות מודעים לכך שמוטב לשכור שירות של יועצי פרסום בגוגל על מנת למקסם את ההשקעה ולהשיג תוצאות מוכחות.

להכיר את סוגי הקמפיינים ולבחור נכון

אחד האתגרים הבולטים הוא בחירה של סוג הקמפיין המתאים למקרה הספציפי. במה דברים אמורים? בבואנו לפרסם קמפיין בגוגל אדס נגלה כי יש כמה וכמה סוגי קמפיינים. לכל קמפיין יש אופציות משלו וגם תוצאות אחרות. חשוב לבחור נכון וחכם את הקמפיין בעזרת יועץ קידום בגוגל על מנת להשיג את התוצאות הרצויות בלי לבזבז משאבים בדרך לחינם. 

  • רשת חיפוש – אחד הקמפיינים השימושיים מוכר כקמפיין ברשת החיפוש. קמפיין זה מתבסס על החיפושים של הגולשים ומפנה אותם לפי מילות החיפוש שלהם לאתרים המפרסמים. כך מעלים את הטרפיק לאתר על פי ביטויי החיפש.
  • קמפיין מדיה – במידה ויש לנו תכנים מסוימים שאנחנו רוצים לחשוף אותם לכמה שיותר גולשים, אנחנו צריכים לצאת בקמפיין מדיה. כלומר, קמפיין שיפנה גולשים לפגוש את התכנים שלנו. אלו שיכירו אותנו ויבנו את התדמית אותה אנחנו רוצים לבנות.
  • קידום אפליקציה – במידה ואנו מעוניינים לקדם אפליקציה, ולהכיר אותה בפני כמה שיותר גולשים שיורידו, ישלמו או ישתמשו בה, קמפיין קידום אפליקציה זה מה שמתאים לנו. קמפיין זה יפגיש את הגולשים שעשויים להתעניין באפליקציה שלנו על פי ההגדרות שלנו.
גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים