איזה פתרונות תאורה יתאימו לחלל ללא חלון?

חללים ללא חלון הינם תוצאה נפוצה של הרחבת דירות. כל דירה מתוכננת בצורה כזו שבה לכל חדר יש חלון, כמובן מבלי לכלול את המעברים או המבואות. אך כאשר מרחיבים את הדירה ומוסיפים על הקיים מבלי להרוס קירות או לתכנן את כל הבית מחדש, יכול להיווצר מצב בו לחלל מסוים אין קיר חיצוני וכתוצאה מכך גם אין בו חלון.

תאורה לחללים ללא חלון

בחללים שאין בהם חלון חשוב להתקין תאורה חזקה שתאיר את כל החלל ותהווה למעשה תחליף לחלון שקיים בכל חלל אחר. עם זאת, חשוב לשים לב שהתאורה לא תהיה חזקה מידי ותסנוור את מי שנמצא בחלל או תגרום לו לאי נוחות. מומחי תאורה או מעצבי פנים יודעים כיצד לספק פתרונות תאורה לחללים שונים וכמובן גם לחללים ללא חלונות, על כן, כדאי לפנות אליהם במידת הצורך.

אילו סוגי תאורה ניתן להתקין בחללים ללא חלון?

בחללים בלי חלון ניתן להתקין כמעט כל סוג של תאורה, ובלבד שבסופו של דבר היא תהיה עוצמתית וחזקה מספיק בשביל להאיר היטב את אותו חלל. ניתן להתקין מספר רב של ספוטים בצידי התקרה, להשתמש במספר מנורות קיר, או בתאורה שקועה על התקרה. אבל מה שהכי חשוב בסופו של דבר, הוא להגיע לרמת תאורה נוחה ומדויקת בחדר. ראו לדוגמה תאורה לסלון!

תאורה לחלל ללא חלון – באיזה צבע כדאי לבחור?

כאשר יש צורך לבחור תאורה לחלל ללא חלון חשוב לשים לב שזו תהיה תאורה שלא תציק בעין. ולמה? מכיוון שכאשר נכנס לחלל אור יום דרך החלון, הוא משתלב עם התאורה שקיימת באותו חלל ומאזנת אותו. אך אם אין חלון, יש לדאוג שהתאורה עצמה תהיה מספיק מאוזנת ונוחה.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים