כל מה שאתם צריכים לדעת על מאגרי תמונות חינמיים

אם אתם גרפיקאים, פרסומאים, עוסקים באמנות דיגיטלית מעצבים ועוד, וזקוקים לתמונות רלוונטיות מהרשת ללא סכנת תביעת הפרת זכויות יוצרים, רצוי שתדעו שקיימים כמה אתרי תמונות חינמיים ועם תמונות שוות.

מידע על אתרי תמונות חינמיים

כאשר מנסים לאתר תמונה שתתאים לתוכן העבודה שלכם, צריך לשים לב שאין זכויות יוצרים עליה, שכן אז כל אחד יהיה חשוף לתביעה משפטית. אולם האינטרנט חשב גם על זה, וכיום ישנם לא מעט אתרים חינמיים עם שפע נושאים של תמונות ובמגוון תחומים.

תמונות טבע, רקע, דמויות של אנשים, נופים, את כל אלה ניתן למצוא ובאיכות גבוהה. לאחר מכן שומרים את התמונה בשם באחד הקבצים או מורידים אותה. תמיד יש לשים לב, האם ניתן להוריד את התמונה בחינם או שיש לשלם בעבורה.

לשם מה משמש מאגר תמונות חינמי?

בראש ובראשונה הוא משמש עיתונים, אתרי רשת, משרדי פרסום, גרפיקאים, מעצבים, בוני אתרים אבל לא רק. כל מי שרוצה להוריד תמונה חינם הקשורה למשל לכתבה אותה הוא כותב, פוסט בפייסבוק עם מלל, מוזמן להוריד את התמונה המתאימה לו ביותר. לרוב אתרי בנק תמונות חינמיות, מחולקים גם לקטגוריות, כך שפשוט וקל למצוא אותן.

איך מוצאים אתר תמונות חינמי?

פשוט מאוד, מחפשים במנועי החיפוש את המילים מאגרי תמונות חינמיים. לעיתים תגיעו לאתר העוסק רק בתחום זה ושם תוכלו להכיר מגוון אתרים שלא שמעתם עליהם, המציעים לכל אחד הורדת תמונה בחינם. באתרים אלה יש מאות אלפי תמונות ואף יותר.

מהו מאגר התמונות החינמיות הנכון?

כדאי להיכנס למאגרי תמונות(3) השונים, לבחון את איכות התמונות, גודלן, התמונות חייבות להיות איכותיות וזה כמובן משפיע על התוצאה. כעיקרון, רמת הוויזואליה צריכה להיות גבוהה ואטרקטיבית.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים