4 כלים דיגיטליים מומלצים למקדמי אתרים

המאמר באדיבות https://digitalbox.co.il

מקדמי אתרים הפכו לאנשי המקצוע המבוקשים ביותר על ידי בעלי עסקים וחברות. מקצוענים מסוג זה יודעים כיצד לקדם אתרים בכל פלטפורמה אפשרית והם יודעים כיצד לעלות מעלה במנועי החיפוש מגוון רחב של אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, כתבות ושאר מידע אודות בית עסק או חברה. אם אתם נמצאים בין אנשי המקצוע המומחים האלה, כדאי שתכירו 4 כלים דיגיטליים מומלצים לעבודה יעילה וחכמה יותר: 

כלי קידום ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות מאפשרות קידום במחיר נמוך. הרשת מאפשרת קידום מודעות, אתרים, דפי נחיתה וכולי. השתמשו בכלי הקידום של פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, טוויטר וכולי. נסו לבדוק כיצד אתם משלבים קידום חינמי ברשתות החברתיות עם קידום  ממומן. 

מאגרי תמונות

מאגרי תמונות הם כלי חשוב מאד עבור מקדמי אתרים. כיום יש מגוון רחב של מאגרים שווים שמאפשרים הורדת תמונות בקלות ובמחירים נוחים. אחד מהם הוא מאגר תמונות בשם Depositphotos. המאגר מציע מבחר עצום של תמונות, סרטונים, איורים וכולי. באמצעות מאגר תמונות טוב אפשר לקדם אתרים, דפים, ניוזלטרים, לעצב מודעות ועוד. 

כלי מחקר למילות מפתח

מילות מפתח ומחקר מילים שאנשים מחפשים ביחס למוצר או לשירות שאתם מקדמים הם הא' ב' של קידום אתרים. באמצעות חיפוש מילות מפתח מתאימות ופופולאריות תוכלו לבצע קידום אתרים טוב יותר. כמו למשל התמקדות במילים "ספר בתל אביב" עבור מעצב שיער, או "נעליים מעוצבות און ליין" עבור חנות נעליים. השתמשו בכלים קלים ונוחים לשימוש. 

כלים לניהול רשימת תפוצה

בשלב כלשהו תתחילו לאגור עבור הלקוחות שלכם מאגר גולשים שישאירו פרטים ליצירת קשר. יצירת רשימת תפוצה של לקוחות פוטנציאלים תספק לכם את הדרך ללב הצרכים שחלקם כבר ביצעו רכישה ושחלקם יכולים לקנות מוצרים או שירותים מהאתר שאתם מקדמים. השתמשו בכלים שיצרו רשימות תפוצה ופניות מלקחות כדי לקדם ולייצר תנועה באתרים שאתם מקדמים. 

 

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים