בניית קישורים – קודם כל טבעיות

אם תרצו לשפר את מיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל ולוודא כי התוצאות המושגות נשארות כך לאורך זמן, הדבר החשוב ביותר להתייחס אליו יהיה רמת הטבעיות של פרופיל הקישורים שלכם. כל פרופיל קישורים טבעי הנו כזה שנחשב חסין יותר בפני שינויים של האלגוריתם של גוגל וזה יכול להיות שווה לכם הרבה כסף בטווח הזמן הרחוק, כאשר מתחרים שלכם יכולים להיפגע בעדכונים הבאים.

 

>קראו בהרחבה על הנושא גם באתר https://silverbull.co/.

 

כיצד שומרים על פרופיל הקישורים טבעי?

 

כדי להפוך את פרופיל הקישורים שלכם לטבעי ככל האפשר כל שתצטרכו לעשות יהיה לוודא כי כל אספקט שנוגע לקישורים עצמם מאופיין בגיוון. כך למשל, תצטרכו להוציא קישורים לאתר שלכם מדומיינים עם סיומת שונה, אתרים עם ותק ישן לצד חדשים וזאת לצד בחירה באנקורים מגוונים ככל האפשר.

 

שמירה על הכללים הללו וניסיון לגוון בכל המישורים שנוגעים להליך בניית קישורים, גם באמצעות קישורים בתשלום, זהו דבר שיכול לסייע לאתר העסק שלכם לשרוד עדכונים של האלגוריתם של גוגל גם שנים רבות קדימה, כך שללא ספק יהיה חשוב שתקדישו מחשבה מספקת לעניין ותוודאו כי אתם פועלים בצורה נכונה.

 

איך מוודאים כי פרופיל הקישורים טבעי?

 

על מנת לבנות פרופיל קישורים טבעי יהיה מומלץ להיעזר בתכנה כמו ahrefs לשם מעקב. בעזרתה תוכלו להיחשף לקישורים הקיימים שמכוונים לאתר ולהבין פחות או יותר מה המצב. כמו כן, ניתן לפלח את הקישורים השונים על פי סינונים וזאת כדי להבין כמה קישורים מכל סוג קיימים.

ניתן לסווג קישורים על פי סוגי דומיינים, ביטויים, חוזק אתר ושלל פרמטרים נוספים שיבחנו ע"י מומחה קידום בגוגל, דבר שיוכל להביא לאתר שלכם תועלת יוצאת דופן בכל הנוגע לאפשרות לבנות קישורים בצורה סיסטמטית וטבעית ככל האפשר. לאור זאת מומלץ לעשות שימוש בכלי מעקב כזה.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים