4 דגשים לגבי עיצוב לוגו לעסקים

מי שפותח בית עסק חדש או משווק מוצר ושירותים שונים, יודע שלוגו הוא חלק בלתי נפרד מתהליך מיתוג ומיצוב מול קהל יעד. חברות ועסקים, ארגונים, מפלגות ומוסדות: כולם מנהלים את תהליכי ההכרות והשיווק שהם מבצעים מול קהל היעד באמצעות שם ממוקד, סלוגן קליט ולוגו שיאגד את כל הערכים של המותג בסימן מעוצב שיכול להיות סמל, איור, כיתוב, ציור, חותמת, או כל אלמנט גרפי אחר שחייב להיות מקושר למותג זכיר ובולט. 

אז כיצד מעצבים לוגו לעסקים?

בעלי עסקים יודעים שבחירת מעצבת מקצועית לעיצוב לוגו הינה הכרכית עבור מיתוג בית העסק והעברת מידע על מוצר לצרכן, תוך שחשוב לבחור מעצבת שתשים לב לדגשים הבאים:

ביצוע מחקר

מעצבי לוגו טובים ידעו לבצע מחקר קצר והכרות עם המוצר או השירות שאתם משווקים. מחקר הוא חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב לוגו לעסקים והוא זה שייתן למעצבים את הכיוון הנכון ליצירת אלמנט גרפי מושלם. מעצבים טובים ישבו לפגישה עם הלקוח, יסקרו את המוצר או השירות, ישאלו שאלות מנחות ויצרו דינמיקה נכונה לאספקת הלוגו המתאים ביותר.

חזון

חשוב שהמעצב הגרפי יבין את החזון שלכם, יבין למי אתם פונים ומה המטרות שלכם. כך הוא יוכל לייצר עבורכם אלמנט גרפי קולע.

הבנת המותג

מעצבים טובים ישאלו שאלות נכונות כדי להבין את המותג, כמו מי קהל היעד? איפה תשווקו את המוצר? איך תשווקו אותו? וכולי. שאלות מנחות כמו איך, למי, איפה, למה ומתי יעזרו לאנשי המקצוע לנתח את המוצר או השירות ולקלוע בול לצרכים של בית העסק.

אישיות המותג

כדאי שהמעצב ידע מהו המותג, מי הוא היה במידה והיה בן אדם, למי הוא פונה ואיזה ערכים וקישורים רגשיים יש בו. כך המעצבים יכולים להבין את ערכי המותג, את קהל היעד ואת המטרות שלו ומתוך כך לעצב לוגו מושלם. אז זה הזמן לבחור מעצבי לוגו טובים ומנוסים כמו טלי סיני, אשר יקלעו למטרות שלכם.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים