מאיפה התחיל הביטקוין?

מטבע הביטקוין החל להיות שימושי עוד בשנת 2009, שנה לאחר שהתחיל הפיתוח שלו על ידי מפתח בודד או קבוצת מפתחים בשם סאטושי. לאורך השנים עבר המטבע תנודות משמעותיות בערך שלו אך הכיוון הוא ברור והביטקוין צומח בצורה יוצאת דופן. קראו מה זה ביטקוין בהרחבה באתר ביטס אוף גולד.

לא מנוהל על ידי אף גורם ממשלתי

מטבע הביטקוין איננו מנוהל על ידי אף ממשלה או בנק וכתוצאה מכך אין רגולציות או עמלות שצריך לשלם על השימוש בו. לאור זאת ניתן להבחין כי רבים בוחרים במטבע הזה מכיוון שהוא מספק להם את הפרטיות והידיעה כי הכסף שלהם מועבר באופן ישיר לאדם לו הם רוצים לשלם וללא כל מתווכחים בדרך. ללא ספק מדובר על מטבע שהחל שינוי עצום בכל הנוגע לאופן בו הכלכלה פועלת.

נמצאים ביפן? תוכלו להשתמש בביטקוין

בשנת 2017 יפן אישרה את השימוש בביטקוין כאמצעי תשלום לגיטימי. כתוצאה מכך ניתן למצוא את האפשרות לשלם בעבור אינספור שירותים ומוצרים באמצעות ביטקוין. לעומת זאת, במקומות אחרים בעולם ישנן ממשלות רבות שמטילות ספק רב בביטקוין כאמצעי תשלום ולא מתלהבות כל כך מהפיכתו ללגיטימי.

מטבע עם עתיד מעניין מאוד

אם תחשבו על העתיד של הביטקוין תוכלו לראות כי הוא יהיה מעניין בו. בשנים האחרונות מגמת הצמיחה שלו מפתיע בכל פעם מחדש בעולם של קריפטוגרפיה והוא גורם לרבים לתהות אם כדאי להם להצטרף ולהשקיע במטבע. 

בכל אופן, יש לדעת כי השקעה במטבע הזה יכולה להיות מאוד משתלמת מכיוון שרבים צופים כי הוא יהפוך רק יותר פופולרי ולגיטימי כאמצעי תשלום לכל סוג של מוצר ושירות, בדיוק כפי שהמגמה אומרת בשנים האחרונות. לפיכך בוודאי תרצו לבחון עוד קצת במה מדובר (בקרו באתר ביטס אוף גולד) והאם המטבע הזה באמת מתאים לכם. זה ישתלם לכם.

גיא ברששת

גיא ברששת

גיא הינו חובב טכנולוגיה מושבע, מעריץ של אפל וגיימר כבד מגיל 12. כותב את מרבית הטקסטים באתר שלפניכם.

מאמרים
נוספים